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本作は東野圭吾の『秘密』を連想させるような内容で、物語の中盤に起きる落雷事故により瀕死の重傷を負った真理子の精神が千織に宿り、叶えられなかった敬輔への想いが語られていくという筋立てです。
ここでポイントとなるのは千織役の尾高杏奈の存在だろう。
彼女は重度の脳障害を負った少女である千織と敬輔への思慕を胸に秘めた真理子という大人の女性、二つの人格を演じ分けなければならないのです。
その尾高杏奈は映画初出演にしては頑張ってはいたが、やはり荷が重いと判断されたのか重要な場面では石田ゆり子自身に真理子の心を持った千織を演じさせ演出面でフォローしています。
しかし皮肉なことに、これが演出のメリハリを欠き、物語に散漫な印象を与える結果を生んでしまったことは否定できないんです。
石田ゆり子は中盤以降、集中治療室で寝たきりになってしまうためおのずと出番が減ってしまうのだがそれは千織(中身は真理子あせあせ(飛び散る汗))が過去を語る回想シーンなどでカバー出来ることであり隠し玉はクライマックスまで取っておくべきではなかったのか‥ここは思い切ってクライマックスの教会のシーンまでは尾高杏奈にすべてを任せても良かったかも知れないです。This work is reminiscent of Akira Higashino's `` secret '', and the spirit of Mariko who was seriously injured by a lightning accident that occurred in the middle of the story dwells in Chiori and talks about Keisuke who could not be realized It is a line that goes.
The point here is Anna Odaka, who plays Chiori.
She must play two personalities, an adult woman named Mariko, who has thoughts about Chiori and Keisuke, the girls with severe brain damage.
Anna Odaka worked hard for the first appearance in the movie, but in the important scene, it was judged that the load was heavy, and Yuriko Ishida played Chiori with Mariko's heart in the important scene and followed in the production aspect .
Ironically, however, it cannot be denied that this lacked the clarity of the production and produced a result that gave the story a diffuse impression.
Since Yuriko Ishida became bedridden in the intensive care unit after the middle stage, the number of turns naturally decreased, but it can be covered with a recollection scene where Chiori (the contents are Mariko Ashase (spattering sweat)) talks about the past Wasn't the hidden ball supposed to be kept up to the climax? It might have been good to leave everything here to Anna Takataka until the climax church scene.

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